Tøff jente tok tatovering på bryn og lepper!

Linn er en tøff jente og valgte legge seg under nålen for behandling av både lepper og bryn. Begeistrete elever fikk opplevedet spennende fargevalget av leppepigmenteringen! Sjekk bildet under:

Da har nok en modell tatt steget ut og våget seg på fargen “Fuchsia” …tenker det blir et gledelig sluttresultat! Mange har fulgt med på bloggen min og sett min Svenske modell Anne Svensson`s lekre lepperesultat! Fargen på brynene ble “Mocha”, en farge mange kler og en god farge som førstevalg i den mellombrune kategorien! Vakker jente 🙂

PS! Fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager!

Fargevalg er en viktig del av undervisningen og ikke minst viktig!

Her får brynene til Linn behandling av elev Gunn Midtøt fra Trondheim! Synes dette er et godt bilde og viser hvor konsentrert elevene sitter og jobber!

19 kommentarer
    1. hm, jeg hadde aldri hørt om tattovering av bryn og lepper før jeg leste bloggen din. Men jeg tror nok ikke jeg behøver noen av delene da jeg har ganske så kraftige bryn og store lepper fra før 🙂 hehe. Men du har flinke elever og tydeligvis bra kurs utifra hva jeg har sett på bloggen din! Stå på ! 😉

    2. Takk for en lang og koselig dag på Ellipseklinikken, Solvår 🙂 Du har superflinke elever, og det føltes veldig trygt å sitte modell for dem. Jeg er knallfornøyd med både bryn og lepper – særlig sistnevnte gleder jeg meg spesielt til å se hvordan blir når fargen reduserers 🙂

    3. Linn:

      Jeg gleder meg til sluttresultatet selv 🙂 nydelig nå og enda bedre etter hvert!! Garantert :-)Takk for at du tok et sprekt men lekkert valg.

    4. Jeg kan være modell den 7 okt og 8 okt de klokkesletten du nevner.Mitt telf 47669464 Kari-Anne Marken

    5. fatter ikke hvordan jeg skal poste dette.er da ikke noe data epkspert.er så utrulig mye enklere når man bare kan melde seg på på sia,eller bloggen,sende en mail til deg.tom det klarer sjøl æ,hihi.Har jo så lyst te å være me i denne trekninga også.har meldt meg som modell på stor sett alle de andre gangene du har vært ute etter modell…..så vil jo prøve å se om æ kan være den heldige denne gangen kansje????PLEASE,,,nån som vet/kan hjelpe ka/korsn æ blir med i konkoransen…..:)MVH Elisabeth:)

    6. Virker som det blir kjempefine resulater.
      Jeg har veldig lyst til å ta dette på leppene mine for å få en jevn kontur,da de er litt smale.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg