Kunstutstillinger kan være spennende. Stipendutstilling.

Oslo Kunstforening og Sparebankstiftelsen DnB NOR inviterte til stipendutstilling og utdeling av et kunststipend til en nyetablert kunstner. Jeg og Henning stakk innom i dag for å kikke på spennende verk og jeg skjønte raskt at denne "dykkerdamen" var en hovedattraksjonen! 🙂 Hun hadde nok en laaaaaang dag på utstilling.

Heklede eller strikkede edderkopper? Syntes disse var noe for seg selv….med edderkoppfobi som jeg har, reiste hårene seg på armene mine. Det var småkryp overalt i lokalet……også hengende fra taket! PS! De rører på seg.

Her er dronningen av edderkopper….

….og små stålmaur!

Sjekker dere på gulvet til venstre, så ser deres de små mikroskopiske maurene! Jeg oppdaget dem ikke med det samme og holdt på å tråkke på dem da jeg surret litt rundt mellom bikubene som henger i taket mens jeg fotograferte. Skulle tatt seg ut om jeg hadde spolert utstillingen ved å tråkke stålmaurene flate……..hmmmm!! Skulle dere oppdage noen som ser merkelige ut er det ikke min skyld 🙂

Anbefaler dere imidlertid til å stikke innom Oslo Kunstforening i Rådhusgaten 19 for å få med seg utstillingen!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg