Årets tøffeste jente: Sjekk ut…..!

Cecilie Felice er med i årets Robinson, noe dere kan lese her på Dagbladet nettutgave! Cecilie har tidligere vært hos meg for pigmentering av bryn….se bildet under:

Det er ikke få som ønsker seg Cecilies brynfasong siden jeg blogget innlegget om besøket hos meg tidligere. Klientene mine har printet ut bilde som de har med seg til timen sin hos meg! Mange tror at når de har fått "tatovert/pigmentert" bryn, så har de ingen mulighet til å forandre fasong, dette er bare tull! Man kan sminke dem som man ønsker og ved å gjøre en liten korrigering ser brynene anderledes ut! Det er bare å se av bildet fra "Robinson festen" av Cecilie Felice, der hun har maket kraftigere bryn/farge!

CecilieFelice  er en flott og tøff jente ( sjekk ut Cecilie Felice blogg ) som jeg gleder meg til å se på skjermen når den tid kommer 🙂

4 kommentarer
    1. Jeg synes de aller tøffeste jentene er de som beholder sitt opprinnelige ytre, og bærer sitt utseende, slik de er skapt fra naturens side, med stolthet! Skjønnheten kommer innenfra, -og da skal det ikke være nødvendig å stokke om på det ytre. I det lengre løp hjelper det så lite å se “pen” ut. Det er det som stråler ut av øynene dine, som fanger oppmerksomheten.

    2. fritext:

      Årets tøffeste jente har ikke noe med skjønnhet å gjøre. Tenkte mere på at hun er kranfører :-)….les hele teksten og klikk på link!!

      Nå er det slik at man gjør som man vil og føler man at man har lyst å friske opp fargene er det opp til hver enkelt. Permanent makeup er for å gjøre hverdagen enklere og man forandrer ikke et utseesnde ved å friske opp lepper, bryn etc… 🙂 Det er det indre som teller og det tror jeg de fleste er enige i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg