Disse brynene MÅ sees! Permanent makeup er perfekt.

Bryn slik denne klienten tegnet dem fra før….

Naturlige bryn. Hun har nappet dem over lengre tid, noe mange gjør feil. Disse har blitt skjeve og for "runde" i fasong! Hun har også fjernet for mye ved starten av brynet, noe som gjør at det blir for stor avstand mellom dem.

Bryn ferdigpigmentert/tatovert med fargen "Fawn Brown" …. Det ble en helt ny look….elegant! Hva synes dere?

Bryn fra naturens side.

Permanent Makeup av bryn.
PS! Husk at fargen reduseres med 40-60% i løpet av 10 dager. Fargen blir naturlig og dus. Jeg tror nok denne jenta vil ha dem litt mørkere ved neste behandling slik 80 av alle som får dette utført vil 🙂

Jeg elsker virkelig jobben min 😉 Takk til deg for at jeg fikk legge ut disse bildene og forklare litt "brynfasonger". Jeg gleder meg virkelig til å se deg igjen.

SOL PIGMENTERER NY BRYNFASONG

11 kommentarer
    1. Dette var utrolig fint og det ser så naturlig ut. =)
      Hvordan kan vi “lokke” deg tilbake til Mosjøen igjen? 😉

    2. Trine:

      Det var det da! Jeg er så opptatt i Oslo nå med ventelister til jan/feb, så det blir ferie med familie i Mosjøen når jeg kommer hjem 🙂

    3. Jeg hadde også elsket å gjøre så enorm forskjell med ansiktet til folk, for i tilfeller som dette er det virkelig en ENORM forskjell 😀 Kan tenke meg hun ble fornøyd, skjønnheten hennes kom ekstra godt fram!!!
      Og du er selvfølgelig superflink <3

    4. Hei. Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål, menmen. Når man pigmenterer brynene sine, eller tatoverer de. Vil de være slik hele livet, eller forsvinner de etter noen år eller noe?:)
      har veldig lyst å pigmentere brynene mine, men har liksom ikke lyst til å ha de samme brynene hele livet. Hvis du skjønner. 🙂

    5. Marianne:

      Bryn går gradvis vekk om det er man ønsker, men har ikke opplevd at noen har ønsket de skal gå bort i løpet av de 12 årene jeg har jobbet med dette. Brynene er jo der du har de uansett 🙂 men lager man en naturlig fasong er det enkelt å forandre litt med små grep om man ønsker det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg