Snart Unge Mødre premiere!

Jeg har ikke fulgt med Unge Mødre på TVN før, men denne sesongen kommer jeg til å følge litt ekstra med, siden jeg har en finger med i serien kan man si 🙂 Her kan dere melde dere inn i Unge Mødres facebookgruppe!

Av tidligere innlegg hos meg, har dere lest om Renate som er med i kommende Unge Mødre. Hun er jente jeg har hatt besøk av og som jeg gleder meg til å se igjen. Her kan dere lese litt om Renates besøk hos meg.

Renate har en egen blogg og innlegget hvor hun beskrev hvorfor hun meldte seg på Unge Mødre smeltet iallefall mitt hjerte! Ønsker henne lykke til i serien, som jeg er sikker på at både unge og gamle kommer til å se!

Stor klem Sol

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg