Har du følt på det som er vakkert?

Hver dag går jeg Jossefinesgate på vei hjem fra jobb! Har dere lagt merke til hvor vakkert det er nå? Løvet er grønt og jeg synes høsten er en fantastisk vakker tid! Gleder meg til de vakre fargene og den friske luften som følger med årstiden.

Mange glemmer se seg rundt…tenk på hva som gir deg glede? Hver dag har noe å gi, selv den mest grå! Elsker tilogmed de tunge store regndråpene som øser ned fra himmelen og vasker hele Oslo ren på få minutter 🙂 Tenker ofte på hjemplassen min i nord-norge og savner havet og den storslåtte naturen man knapt finner andre steder. Men Oslo har sine perler og jeg finner stor glede i små utflukter når jeg har fri fra jobb og andre forpliktelser! Kort vei til de vakreste steder for å finne ro og hygge seg!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg