Lene Alexandra Øien besøkte meg i går!

I går hadde jeg Lene Alexandra på besøk …. hva hun skulle gjøre hos meg er ikke vanskelig å se.  Lene er vakker både med og uten bedøvelseskrem, det er sikkert og visst! Resultatet av behandlingen skal dere få se siden, om hun ikke kommer på trykk i et blad før den tid 🙂 med Lene vet man aldri! Jeg koser meg når jeg pigmenterer bryn og som jeg sa til Lene etterpå så synes jeg selv at jeg utførte et "godt stykke håndtverk", vent å se 🙂

Takk til deg Lene for et hyggelig besøk, vi sees igjen!

Klem Sol

6 kommentarer
    1. Hei! Så fine bryn du lager! Jeg selv driver å tegner på for å forme brynene mine, og kunne tenke meg permanent makeup.. Hvor mye koster det å tatovere brynene??
      Send gjerne svar på min blogg: arhianna.blogg.no 🙂

    2. Du lager kjempeflotte bryn 🙂 kunne tenke meg å jort det samme + leppene:)
      ser du driver å legger ut konkuranser der man kan vinne dette.. hvordan deltar man og hvor holder du til?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg