Vinn “permanet makeup/tatovering” bryn!

På facebook har jeg en STOR konkurranse på gang nå! Du kan være EN av de heldige som vinner "permanent Makeup" av bryn til jul av en verdi av 4800,-. Det må vel bli årets julegave?

Ikke alle bloggere er på medlem av gruppen min på facebook, men du kan melde deg inn om du er interessert i nye bilder og nyheter ved å klikke på linken HER med fangruppen min som heter Permanent Makeup !

Facebookkonkurransen:
Inviter inn min. 10 venner på lista di til "permanent makeupgruppen"og skriv navnet ditt inne på veggen! Konkurransen varer til jul og blir årets julegave 🙂 Vinneren må også tillate at jeg blogger behandlingen!

Du som kun har blogg: Post dette innlegget på bloggen din og  legge ved linken din som kommentar til innlegget mitt, slik at jeg ser det er utført!! Har du facebook, kan du også poste konkurransen til profilen din!

Lykke til 🙂 

SOL GIR VEKK ØYENBRYN

15 kommentarer

Siste innlegg