Min favoritt kaffebar!

I går som mange andre ganger jeg inviterer med en venninne til lunsj, er Waynes Coffee på Bislet et naturlig valg! Kaffebaren er tøff (interiørmessig), noe alle bemerker om de besøker den for første gang, men de har også deilige "kaker" og "smørbrød" å sette tennene i om man er småsulten! Kaffen på Waynes er også GOD!! Da har Waynes fått litt ekstra oppmerksomhet av meg noe som er fortjent! Koselig sted med veldig hyggelig betjening!!

Ha en flott søndag! Kommer med et spesielt innlegg i kveld 🙂 gled dere!!

6 kommentarer
    1. Jeg elsker “kule” kaffebarer, og oppsøker stadig nye når jeg er ute og reiser. Denne hadde jeg ikke hørt om. Kanskje neste gang jeg er i Oslo..

    2. Hei 🙂
      Tar du napping av øynebrynna også ?
      Og i såfall hvis du gjør det hvor mye koster det ? 😉

    3. Helene:

      Jeg skal ha brynnapp på menyen min fra 2011. I år er listene mine fullbooket, så kan ikke ta inn nye klienter før 2011!! Men da er du hjertelig velkommen 🙂

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg