Stem frem “folkets favoritt” og vær med å forandre livet til over 400 000!

Årlig må over 400 000 pasienter verden over fjerne tykktarmen, urinblæren eller rektum på grunn av kreft eller kronisk inflammasjon.

Disse får utlagt tarm med pose på magen for resten av livet, eller må gjennomgå kostbare flertrinns operasjoner som ofte gir pasientene medisinske komplikasjoner i ettertid.

For disse pasientene har OstomyCure en helt ny løsning basert på en unik, patentert teknologi (TIES®). Et titanrør implanteres gjennom bukveggen og kobles til tarmen. Titanrøret vil gro sammen med tarmen og omkringliggende hudvev og gi en tett forbindelse. Tarmen tømmes i et lukket system gjennom røret som stenges med lokk etter hver gang.

Løsningen øker livskvaliteten vesentlig for denne store pasientgruppen. Samtidig gir den besparelser for helsevesenet ved enklere operasjoner, færre reoperasjoner og redusert behov for primærhelsetjeneste.

Inne på facebook ligger denne linken/gruppen hvor OstomyCure er en av kandidatene til "Folkets Favoritt" les den for mere info om du ønsker!
Ved å stemme frem OstomyCure kan dere forandre livet til mange hundredetusen og gjøre det enklere for dem!

Stem HER ved å klikke på linken! Jeg har allerede gjort det!

6 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg gjorde en brynstatovering hos en hudsalong i august 2008 og har hatt to etterfyll. Jeg er ikke fornøyd med verken formen eller fargen på dem (de har allerede vært røde lenge nå). Hvor lang tid skal det vanligvis ta før en brynstatovering blir rødere? Jeg tenkte først å vente til de gikk vekk helt før jeg evt. gjorde noe nytt, men det virker som det vil ta lang tid.. Kan det ta mange år? De er fortsatt veldig pigmenterte og har den samme formen..
      Jeg husker også at hun som gjorde tatoveringen sa hun var utdannet makeup-tatovør(?), men da jeg gikk inn på hjemmesiden til denne salongen stod det at hun var fullt utdannet måneder ETTER at hun gjorde min tatovering. Kan jeg egentlig klage på dette?

    2. Anonym:

      Det kan ta mange år før den røde fargen er vekk! Jeg vil anbefale deg å få korrigert dette på nytt! En kan starte opp å pigmentere rett etter kurs, men det trengs som med alt annet erfaring! Det er viktig at man ber om å få se “resultater”,bilder av arbeider som har blitt gjort! Man er ellers nøye å undersøke når det gjelder andre behandlinger, så dette skulle ikke være noe unntak.

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg