Sjekk forskjellen med tatoverte bryn. Ny fasong!!

Dere som har fulgt bloggen min trofast husker kanskje denne unge damen! Fra tidligere innlegg fikk dere se hvordan hun tegnet opp brynene og hvordan de ble etter første behandling med permanent makeup! I ddag kom hun for sitt første refill. Her kan dere se hvor mye av fargen som har gått bort siden hun var hos meg sist! Jeg skriver "alltid" 40-60% av fargen reduseres innen de ti første dager…her ser dere hva jeg mener!! Det må neste oppleves 🙂

Fargen like etter behandling…og samme prosedyre som sist vil igjen skje! 40-60% av fargen vil atter reduseres. Men for hvert påfyll setter fargen seg penere og penere for ikke å si perfekt 🙂 Nå har hun fått dem tykkere (som jeg visste hun ville ha) samt litt penere fasong!

Brynene slik de ser ut like etter behandling med fargen "Granite". Litt hevelse og rødhet i området rundt brynene, noe som går raskt over!! På bloggen min får dere "ekte" bilder som ikke er behandlet i fotoshop!!

Ved å klikke HER ser dere hvordan hun tegnet dem opp fra før og hvordan de ble forandret forsiktig på! Dette er viktig for alle å vite når dere kommenterer…ALT for tynne, alt for mørke, alt for korte osv! Den som har vært vant med å tegne sine egne bryn, synes "den lille forandring" gjør speilbildet fremmed! Siden dette er permanent må forandringene skje gradvis!! Glem ikke det.

SOL DESIGNER BRYN

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg