Botox/Restylane VS Permanent Make-up!

Botox og Restylane har blitt populære behandlinger innen skjønnhet og velvære! Mange som kommer til behandling hos meg for permanent makeup, har allerede latt seg behandle. Da jeg startet opp med "permanent makeup" for over tolv år siden, følte jeg at mange syntes det var "tabu" å snakke om det! I dag er behandlingene mine populære og unge som eldre kommer for å "freshe seg opp". Botox og Restylane blir nok etterhvert like vanlig å snakke om tenker jeg, men må tåle mange meninger og diskusjoner. En ting er iallefall sikkert, vi bestemmer selv hva vi ønsker og ikke minst hva vi føler behov for, så får andre mene hva de vil! Klinikksjef og sykepleier Tove Grande ved Ellipse Klinikken i Tønsberg forbereder huden før hun setter en injeksjon med Botox!


 
Mange mailer og ringer meg da de lurer på om de kan ta Botox eller Restylane like før de kommer til behandling med permanent make-up! La meg si det slik: 
Botox venter man med til etter behandling med permanent makeup av bryn, det for at huden/musklene skal være i normal balanse slik at jeg kan rekunstruere/korrigere bryn i sin naturlige helhet! 

Restylane i lepper venter man med til etter behandling med permanent makeup! Da har jeg fått pigmentert inn farge som ønsket ved en event. korrigering/forstørring!

SOL SAMARBEIDER MED ELLIPSE KLINIKKEN
 

4 kommentarer
    1. Liker designet ditt,og måten du skriver på, må jeg innrømme 🙂
      Prøve å lese din blogg litt oftere, og blogger generelt også, haha 🙂
      —–
      Bechs Musikkblogg – Ny musikk HELE TIDEN!

    2. Bech`s Musikkblogg!:

      Hyggelig at gutter også leser bloggen min :-)ser du er interessert i musikk….det er jeg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg