Sjekk denne kaffebaren…eller ka…… :-)

Jeg begynte å drikke kaffe i godt voksen alder for 2 år siden! Siden har det blitt noen kopper da jeg har mye å ta igjen 🙂 Som dere vet samarbeider jeg med den medisinske Ellipse Klinikken på Smestad, men må ærlig innrømme at jeg ikke har sett mye til området rundt, foruten t-banestoppen! Denne uka oppdaget jeg derimot den nye kaffebaren "Kaffe&co" som åpenbarte seg under Bunadsalongen ca 30 meter til høyre for klinikken 🙂 Gjett om jeg tok elevene mine inn dit søndag for å kjøpe litt førsteklasses kaffe for å kose oss med etter en deilig lunsj! Kaffebarer har for meg blitt synonymt med kakebarer! De beste kakestykkene får man absolutt kjøpt til kaffen her! Sjekk disse…….får vann i munnen. Klarte å motstå de søndag, men drømte om de deilige fylte tertene med vanilje og bær påfølgende natt! Neste besøk blir nok kakebesøk tenker jeg 🙂 Smestad begynner bli et spennende område!

Sol elsker kaffe og kaker

5 kommentarer

Siste innlegg