Viktig info til modeller!

Jeg har fra tid til annen skrevet hva jeg ønsker og forventer av modeller som stiller opp til kursene mine i "permanent makeup"! Elevene mine betaler mye for å lære seg denne spesielle teknikken og jeg ønsker gi dem max ut av undervisningen hos meg. Jeg opplever at enkelte "modeller" tar med seg venner inn på klinikken, noe vi synes er forstyrrende. Elevene skal ikke miste konsentrasjonen…så la venninnen din være igjen hjemme eller møt henne etter kurset! Å sitte modell tar tid og det kan godt ta opp til 4 timer (da har vi god tid), så her skal det ikke være noe stress!! HER er ekstra modellinfo fra tildlgere innlegg.

Martine satt modell forrige uke. Her er resultatet av bryn og eyeliner! Fargen "mocha" er en gjenganger og "sorte" eyelinere er også veldig populært! Permanent Makeup ser ikke ut som "tradisjonell make-up" når fargen har stabilisert seg, men heller som en friskere utgave av deg selv på en naturlig måte 🙂 ….om man føler man mangler farge!

8 kommentarer

Siste innlegg