Dagens spreke leppefarge er “Hollywoodrød”!!

Reidun er en spennende, sprek og tøff dame på mange måter! Hun har i lengre tid stått på venteliste som modell for permanent makeup. I dag fikk hun sjansen!

Hva slags farge velger en dame som Reidun tro? Her er hun…like tøff som hun ser ut som…virkelig! Det ble noen timer på benken i dag og leppepigmentering er virkelig en STOR jobb for grunnkurselever!

Reiduns lepper naturell….

Leppene har fått ny sprek farge! Å jada…fargen er virkelig sterk og ser ut som en leppestift akkurat i dag og noen dager fremover! Det jeg alltid MÅ skrive på hvert eneste innlegg er "Fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager" ….gjør jeg ikke det, hagler det inn kommentarer med at det ser fake ut, sminket ut, alt for sterkt osv 🙂 Vel. Vi som jobber med dette, og de som får utført permanent makeup, vet at det blir griselekkert når fargen har stabilisert seg 🙂

Birte "eleven" som utførte leppepigmenteringen og Reidun selv!! Hun kan dra til Hollywood med disse leppene (akkurat nå) og spasere rett opp den lange røde løperen!!

Reidun har flere spennende nettsider som dere bør ta en kikk på:
Hun er en kreativ dame. Klikk HER ved å se hva  Cleanklinikken står for, og ikke minst Reiduns-litt-av-hvert.net

14 kommentarer
    1. Ikke for å være frekk, men jeg er 13 år og vet at kvinner over 40år IKKE skal ha rød leppestift. Lærte det på et amerikansk populært pogram.. De i 20 og 30 alderen skal ha det, mens de i 40 skal ha litt mørkere og de i 50 skal ha mørkere derreter.. 😛

    2. Jenny:
      Du har mye å lære om voksne damer…og vi skal ikke ha mørke lepper i “godt voksen alder”. Mørke lepper forminsker, mens “lysere leppefarge” forstørrer! 🙂 Leppefargen du ser på damen er heller “IKKE” leppestift, men en tatovering du kan trekke 40-60% av i fargestyrken når ti dager har gått! Fargen blir dus, men friskt naturlig lepperød! Når vi blir eldre avtar fargene våre og konturene blir dusere og “ujevne”. Spesielt i leppekanten! Da er permanent makeup noe som gir oss den ungdommelige gløden tilbake!
      Jeg skjønner godt at du synes den ser veldig rød ut, men som sagt blr resultatet et helt annen om noen dager! Følg bare med på bloggen min, så ser du nok muligens denne damen igjen 🙂

    3. Gleder meg til å se bildet før 1. påfyll!! Sprek farge som jeg er sikker på at blir lekker til henne! Helt klart ei sprek dame som kan tåle en del farge:)

    4. hei
      mulig du sikkert har skrevet dette i et av dine tidl innlegg. beklager isåfall for å komme med et spm som du allerede har svart på..
      Lurte på om du kunne gi meg litt info om permanent eyeliner..? Hvor mye det koster, hvor lenge det varer, hvilke komplikasjoner kan man få selvom det sikkert er svært sjeldne..
      Og er det noen komtraindikasjoner for permanent sminke?
      Vil sette pris på om du svarte tilbake på bloggen min, da jeg sjekker den oftere enn andre websider.
      http://misplacedfreetime.blogspot.com/

    5. Uannsett hva enkelte mener og tror, så aksepteres det.
      Jeg er fornøyd og det er det som teller.
      Så har jeg lært en meget viktig ting, og det er at man ikke er eldre enn man føler seg. Alder hva er det ? Jo det er bare tall det. Kommer nok til den delen av livet du også Jenny.
      Da kan vi snakkes 😉
      Fra spøk til revolver 😉 Jeg gleder meg til resultatet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg