Jeg underviser i permanent makeup/tatovering!

Denne uken holder jeg kurs i permanent makeup for elever! Jeg synes det er interessant og spennende å lære bort teknikker og får et avbrekk i min ellers travle hverdag med klienter 🙂 Det er vel ingen hemmelighet at jeg elsker jobben min som Linergist…like mye som jeg får et spesielt forhold til klientene mine som følger meg gjennom år! Her følger elev Birte Amundsen nøye med nær jeg viser henne hvordan man legger en "lipliner" permanent! Hun skal straks overta modellen min for å fullføre arbeidet.

Modellene skal føle seg trygge på kursene som holdes av meg! Jeg er avhengig av at frivillige stiller opp slik at elevene mine får "modeller" å øve seg på. Bare slik får de den erfaringen som skal til for å bli en dyktig Linergist med respekt for sitt eget fag! Kursene mine er intense og jeg ønsker elevene mine skal få max tilbake av meg.

Jeg har kun et kurs i år igjen i"grunnkurs" permanent makeup, men flere videregående (snart fullbooket)!

SOL Permanent Makeup

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg