Tatoverte bryn, eyeliner og briller :-)

Slik tegnet denne klienten min brynene sine, og ønsket dem slik permanent! Eyeliner er noe hun legger hver eneste dag, så det ønsket hun seg også!

Her har jeg pigmentert inn båre eyeliner i fargen "sort" og brynfarge i "mocha" … bildet tatt like etter behandling!

Bruker man briller, kan man tillate seg ekstra farger, i tillegg ligger bryn og liner alltid perfekt og man sparer tid på badet hver morgen! God investering 🙂
 

Bryn og øyne uten makeup før vi startet behandlingen!

9 kommentarer
    1. oyoy , du sparer ivartfall tid på badet:)
      – nyter sommer dagen, skjekk ut bildene på bloggen min
      kansje legg igjen en kommentar ?

    2. Ikke noe jeg hadde gjort personlig, så ut som at øyenbrynene er nappet alt for mye å har ingen spesiell form. men smaken er som baken!
      Eyelineren var bra da syntes jeg^^

    3. Maylen:

      Brynene er fylt inn med farge slik de var! Det er penere enn å tegne med blyant :-)Mange napper for mye og feil…da et det smart med permanent make-up!

    4. Permanent makeup er bare helt genialt! Deilig å se fresh ut uten å bruke så mye tid forann speilen og ikke minst så beroligende å vite at sminken sitter der den skal under hele festen, dykketuren eller whatever 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg