Nettbutikk for tattoo-utstyr!

Da er jeg nesten ferdig med nettbutikken som jeg regner med alle kundene mine har ventet lenge på! Mye jobb som har tatt en del tid, men nå er den snart på nett! Jobber du med pmu er det bare å sende meg en mail på [email protected]. Denne butikken er kun for dere/oss som jobber med permanent make-up/tatovering! På bildet ser dere en engangs/plastduk som skal ligge under maskin og utstyr. Kastes etter hver klient og sparer tid med farger og søl på bordet! Jeg har mange smarte løsninger som gjør det praktisk enkelt for å holde en høy standard med hygienen 🙂

MVH SOL PERMANENT MAKEUP

3 kommentarer
    1. Heisann
      Har du adresse til din nettbutikk?
      Jeg er linergist og vil gjerne benytte din nettbutikk for varekjøp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg