Tatoverte lepper er vakkert. Say NO more!!

Slik ser leppene ut etter 2 behandlinger hos meg i fargen Caramel. En naturlig leppefarge som ikke er for orange eller brun, lekker synes nå jeg 🙂

Leppene før siste behandling med full leppefarge i dag!

Det denne kunden manglet før vi startet på den aller første behandlingen var kontur… det har hun endelig fått! Dette bildet også før behandling, og etter 1 refill.

Her er ferdig resultetet etter 3 behandlinger! Bildet tatt like etter pigmentering av full leppefarge med fargen "Caramel" en farge jeg personlig elsker jobbe med. Fargen reduseres litt innen ti dager, men nå er det såpass grunnlag at den bare vil virke frisk og naturlig!

MVH SOL PMU

16 kommentarer
    1. Hei:)
      Bare lurte på om du hadde et bilde av hvordan en jente du tatoverte i juli eller juni(?) ble til slutt? Hun fikk helt røde lepper, som du skrev i kommentarene under at hadde en refill igjen… Har du bilde fra når hun hadde fått en refill til, og fargen hadde blitt 40-60% svakere…?:) Prøvde å legge inn en link her til innlegget, men går visst ikke ann å lime inn noe.:)

    2. Jeg synes alt dere gjør er vakkert.. både eyeliner lipliner å brynene:) Skulle gjerne hatt alt dette… 😀

    3. Hei jeg har veldig små lepper og kunne tenke meg mere fyldigere lepper, jeg skulle ønske jeg kunne få litt større lepper. Mvh Toril Borrmann

    4. Toril Borrmann:

      det er fullt mulig å gjøre en leppeforstørring ved permanent makeup…litt forsiktig bare!Det kan utgjøre mye.

    5. Hei:)
      Vil gjerne bestille en time med deg! Har du en mail adresse eller telefon nr.jeg kan kontakte deg på?
      Mvh karoline

    6. oi. hun der ligner sykt på naboen min heidi! vet du om hun har en unge som heter isabell?
      hadde vært så kult om det er hun!

    7. Kan tenke meg å være modell for permantent makeup. Du vet jo jeg har skrevet mange ganger til deg 🙂 Men du har vel aldri no sånt i Trondheim? El er d noen andre som gjør slikt som du gjør? Er jo så flott å se hvor fine alle blir. Kunne tenkt meg alt jeg da hehe. Men er jo aldri i Oslo, men har lyst til å ta en Oslo tur bare for å kunne sitte modell jeg 🙂 mvh Inger Lise Dahl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg