Resultat leppetattoo etter to år!

Mange etterlyser hvordan "permanent makeup" ser ut noen år etter behandling. Denne klienten min kom for behandling/etterfyll av brynene sine i dag, men ønsket også min vurdering om hun trengte ta etterfyll på leppene som jeg tatoverte/pigmenterte for 2 år siden! Hun var superfornøyd og bruker kun lipgloss i hverdagen! Slik ser leppetattooen ut før jeg fjernet den "fargeløse" glossen!

Resultat leppetattoo "naturlig uten gloss" etter 2 år! Leppene ser flotte ut, men kan godt ta en refill for å¨friske dem opp! Liplineren vises litt bedre enn leppefyllet (smak og behag) …. men kan jevnes ut med farge slik at den knapt vises. De fleste av klientene mine liker derimot at liplineren har en skarpere kontur enn fargen jeg pigmenterer inn i leppene! Disse leppene forstørret jeg etter ønske fra klient!

SOL PMU

11 kommentarer

Siste innlegg