Skryt for flott header!

Det er veldig ofte jeg får flotte kommentarer på headeren min. Headeren blir som et visittkort og varemerke for bloggingen din og det er hyggelig å vise til noe bra! Når det gjelder min header fikk jeg litt sjokk over å se meg selv i denne settingen (totalt uvant) og vennene mine løftet nok på brynene sine og smilet satt løst. Marie Lindeman Johansen fikk frie tøyler med å designe den for meg. Bildet som hun valgte ut var imidlertid et tullebilde som vi gjorde en kveld (helt til slutt) i et studio hun skulle teste ut for leie 🙂 Vi tok ellers bare proffe bilder til jobb og Marie er den jeg bruker til all markedsføring når det gjelder foto!

Marie mener headeren er meg slik hun kjenner meg…he he!! Vel. Om du booker henne til oppdrag så la henne få frie tøyler og la galskapen og kunstneren få fritt spillerom! Stjal dette bildet av Linn Skåber fra Maries spennende blogg som du kan se HER

Cyan :adresse

Cyan :Studio
Jens Bjelkes Gate 13a
0562 Oslo

Cyan :telefon

22197530 (Studio)

6 kommentarer

Siste innlegg