Klær og Munch

Deilig å komme tilbake til oslo og se sol igjen.  I går hadde jeg en del ting å utrette, da var det et lite sjokk å komme ut hvor "jeg" syntes det var sydentemperatur mot det jeg har opplevd til nå i ferien 🙂 Vi har kanskje hatt 4dager med sol og varme i nord i løpet av 3 uker! Måtte innom Massimo Dutti for å kjøpe meg et par lette topper, da jeg hadde kledd meg litt for varmt. Hadde det litt for travelt til å dra hjem å skifte før møte med venner og museumsbesøk!

Munch Museet er spennende å besøke. Møtte en av mine beste venninner Anne Rigmor for å se på maleriene. Har flere bilder av Munch selv på veggene hjemme og liker fargene og stilen. De mest depresive motivene derimot er ikke noe for meg. "Piken med valmuene" er vakkert, et bilde jeg kunne tenkt meg og "På sofaen" Her har jeg forøvrig toppen fra "Massimo Dutti" på meg.

Kjøpte 4 bokmerker med magnet! Leser mye bøker og bokmerkene er av den sorten som forsvinner. Håper disse holder 🙂 Du får kjøpt disse i museumsbutikken samt mange andre art. Se HER

6 kommentarer

Siste innlegg