Livets lykke!

Ferien i år har vært MYE regn og lite sol! Dagene med sol ble iallefall godt ivaretatt 🙂 Martini og isbiter er en av mine favoritter!

Nystekte boller er en annen favoritt. 1-2-3 bollene fra "Møllerens" enkle melposer er desidert den beste varianten. Jeg klarer ikke bake dem så deilige og luftige med mine beste oppskrifter jeg har fått opp gjennom årene fra venner og familie. Ungene elsker dem også…og jeg tror jeg har bakt over 100 i løpet av sommeren 🙂

Å sitte i stua og se på denne utsikten av et maleri er fantastisk … toppen av lykke!

Lyset skifter fort….og får man ikke slappet av her vet ikke jeg 🙂

4 kommentarer
    1. kjempe fine bilder! jeg likte spesielt de to siste:)
      stikk gjerne innom bloggen min, og gjerne kommenter! jeg kommenterer tilbake. stikk gjerne innom dere andre og, jeg kommenterer hos dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg