Appelsintreet har tatt inn på hotell :-)

Den lille "appelsinbabyen" min har fått Oslos kuleste "nanny 911". Det er ikke mange jeg stoler på som jeg føler kan passe treet mitt slik som Vibek. Hun har et ansvar med å berge de små søte appelsinene til jeg kommer hjem 3 august! Sikkert ikke mange som har lyst å passe det heller når de vet hvor mye jeg styrer på med det for at det skal trives 🙂 Treet var iallefall i toppform da jeg forlot Oslo fredag kveld…..resultatet gjenstår å se i august!!

Hi hi Vibeke…det skal druknes i bøtta en gang pr uke, vannes med lunket vann hver 3dje dag og snakkes med og fortelle små eventyr, til det sovner om kveldene 🙂 I tillegg skal det snus i vinduet om sola skinner, så det ikke grilles i bladene!! Vel…da er det ikke så mye du trenger tenke på. Vinduet kan også stå oppe da det elsker frisk luft! Ser deg snart igjen!!

Klem Sola i nord!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg