Eyeliner både over og under øyet?

Dette er resultatet etter første behandling hos meg med pigmentert eyeliner øvre øyelokk. Hun har hatt god til til å tenke på om hun skulle ta nede også..!

Resultat i dag etter å ha bestemt seg for å legge en tynn liner under også 🙂 40-60% av fargen reduseres innen de ti første dager! Jeg la lineren så forsiktig under øyet at resultatet blir dust. Hun ønsker nok jeg skal gå sterkere til verks ved neste besøk! Alle som får permanent makeup er nok litt betenkt når de ser fargene med det samme, men jeg kan love deg de blir forbauset når  ti dager har gått og fargen er under halvert 🙂 Spennende!!!

PS! I morgen kommer nok en brynvinner av napp og form av bryn! Kanskje jeg rekker legge inn et innlegg før jeg suser avgårde på ferie i morgen. Først til Mosjøen og etterpå til Lofoten 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg