Maskulint med eyeliner på menn?

Jada…jeg tatoverer også eyelinere på menn. Jeg synes det er kjekt at menn tar vare på seg selv og er nysgjerrig på om de kan gjøre ting vi kvinner gjør, men på en usynlig maskulin måte! Dette bildet er selvsagt zoomet inn for å vise dere en tatovert eyeliner på en mann! Jeg har kun laget små prikker, ikke strek (selv om det kan se slik ut på bildet) tettitett for å få frem en myk naturlig vippekant. Dette vil IKKE se ut som en eyeliner da den innen de ti første dager har redusert fargen med 40-60%. Jeg har brukt fargen "Slate" som kun kan brykes til brynhår, da den er mørk men ikke svart. Mange menn farger vippene sine, men trenger det kanskje ikke etter "litt" markering som dette. Har alle farger til lyse og mørke personer!

Håper flere menn dukker opp for behandling 🙂 Denne mannen er mørk i fargene og jeg pigmenterte fargen inn mellom vippene og ikke i overkant som normalt ved kvinner! Da skal det vises!!

SOL Permanent Makeup

7 kommentarer
    1. Det finnes én mann som er fantastisk med eyeliner, jack sparrow heter han!
      Jeg hadde aldri sett for meg at menn ville finne på slikt. Må si at jeg er sånn passe skeptisk, men det er jo mulig det blir bra. Skulle ønske du hadde vist hele ansiktet slik at man kunne fått en bedre forståelse av hvordan det ser ut. Jeg forstår jo hvorfor det blir vanskelig, men det ligger gjerne noe på internett?

    2. sandra iren:

      Som sagt kan ingen se han har fått utført dette (kunde i noen år) og tror ikke han ønsker noen skal gjøre den oppdagelsen heller 🙂

    3. sieht supper aus! ich habe seit september 07 eine wimmpernkranzverdichtung! biin sehr damit zu frieden! ich würde es sofort wieder machen lassen!

    4. Menn som er litt mørke rundt øynene er egentlig ganske sexy. Dette får jo frem øynene bedre.

    5. Aldri sett en mann som har gjort det før, en her var det jo fint jo….:) litt overrasket kanskje…. ser for meg at det ville blitt veldig feminimt men det ble det ikke.
      mvh Turid
      P.S du er kjempeflink

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg