Arr kan repareres!

Ung jente som ønsket nye pigmenterte bryn. Hun hadde et arr i sitt høyre bryn som det ikke vokser hår på, noe som betyr at hun må tegne brynene sine hver dag!

Ferdig pigmenterte bryn i fargen "Pebble"….. bildet under viser arret i brynet!

Arr i bryn etter uhell som liten.

Bryn etter pigmentering! Hun skal til ytterligere 2 refill for at alt skal sitte perfekt!

Fargen reduseres innen de ti første dager med 40-60%. Resultatet blir naturlig og pent. De aller fleste synes brynene er for sterke i fargen når de er ferske, men selv synes jeg mange kan tåle litt farge jeg 🙂

SOL Permanent Makeup

14 kommentarer
    1. Kan jeg få spørre om en “dum”ting. Jeg synes det ser så fint ut med pigmenterte bryn, men det er vel tatovering og det dumme spørsmålet er altså, Gjør det vondt? (jeg er skikkelig pyse)
      Og hvor mye koster dette ?
      Nyskjerrig voksen jente uten fine øyenbryn.

    2. Jeg har veldig lyst å tattovere på meg øyenbryn, men er redd får at det skal se får tegna på, hvis du kjønner hva jeg mener ? men varer dette hele livet ? hvor mange behanlinger må man ta ? hvor mye koster det ?

    3. Malin:

      Permanent makeup ser enda mere naturlig ut enn å tegne på selv! Det varer ikke livet ut, men blir gradvis svakere. Man trenger 3 behandlinger og det koster kr 4800,- tilsammen!

    4. Det ble jo kjempefint! 🙂
      Har kjempelyst på “permanente bryn” selv, er så drita lei av og alltid være avhengig av en brynpenn(som jeg alltid klarer å miste) og den konstante konsentrasjonen ved napping.. Jeg klarer alltid å nappe feil også..
      Gleder meg til jeg får råd til å ta meg en tur til hudpleie å få det fikset!! 🙂

    5. har endelig bestemt meg for å tattovere bryn,å lurer på hvor lang ventetid det er?vil gjøre det innen desember,å vil at det er du som utfører det:)

    6. kine:

      Jeg har dessverre ikke ledig time før 10 januar nå. Bettina er en jeg har lært opp og som jeg kan anbefale deg. Hun jobber for meg.

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg