Før/etterresultat av napp og form av bryn!

Vinneren av brynkonkurransen stakk innom Ellipse Klinikken i dag for å få formet brynene sine før ferie til helgen 🙂 Vakre nydelige bryn fra naturens side!

Resultatet… tenker mammaen din er lykkelig for at jeg ikke har nappet dem smale. Denne unge jenta har bryn mange nok misunner henne. Tette og fyldige. Trengte bare å løfte dem litt, effekten blir et åpnent og våknere blikk!

Naturlige bryn før behandling!

Resultat etter napp/forming av bryn!

Her ser dere hva forming og napping av bryn gjør med et ansikt, kun høyre side har fått behandling! Ryddig og lekkert.

Nok et bilde av det "ferdige" resultatet. Jeg elsker fyldige bryn selv!!

Kos deg masse i ferien og ha en riktig god sommer 🙂 NY brynkonkurranse fortsetter HER Kanskje blir du den heldige!!

15 kommentarer
    1. sorry alså men ser ikke forsjellen :/ ikke frekt ment 😉
      men jeg mener alle skal si det dei mener, både god og dårlig kritikk kan gjør folk bedre og gi dem nye ideer 😉

    2. sorry alså men så ikke noe forsjell :/ ikke frekkt/styggt ment 😉
      jeg synes at alle skal si det dei mener uansett om det er positivt eller negativt da alle kan lære og få nye ideer av kretikk 🙂

    3. elise:

      Det er kanskje ikke så lett for deg å se det av bildet, men hun har drømmebryn som er fyldige og flotte. Da skal de kun nappes forsiktig 🙂 jeg kan love deg det ble forskjell!! Alt for mange som napper vekk brynene sine og resultatet kan bli at de ikke vokser ut igjen!

    4. Synes det ble kjempepent! Og ikke minst naturlig 🙂 Selv er brynene mine naturlig smale, lyse, ikke tette hår, VELDIG lyse, ganske naturlig som en strek.. Men har prøvd å få litt bue i dem da 😉 Så nå er det ikke så gale 🙂

    5. Åherregud, de ble utrolig fine! Jeg så utrolig mye forskjell! Jeg ønsker meg fine bryn selv, tegner på hver dag.. Har ingen slags form på brynene mine lengere, har nappet og skjært vekk for mye..

    6. Eg ser tydelig forskjell. Hun hadde ganske rette og tette bryn uten denne formen som vi alle ønsker. Ser tydelig at hun har fått et mer åpent blikk med denne fine formen eg selv sliter med å få. eg er lys håra, men brynene er ganske mørke. Gikk til en frisør en gang som nappet både oppe og nede. Fikk jo vite av andre at dette var helt feil. Skal bare nappe under brynet. Nå har eg altfor tynne bryn og di vokser egentlig helt vilt både oppe og nede 🙁 synes det er vanskelig å få nappet di særlig fine,i så fall må eg bruke bryn penn. Kva kan eg gjera for at di skal vokse litt til litt? Frisøren tok litt mye mitt i brynet og, så det ser ut som eg mangler en bit her og der. Var ikkje en kjekk opplevelse og har ikke noen gang turt bestille nor slikt igjen,hehe. Men eg har veldig lyst og ta alle di kursene dere har da eg har studert bildene og alltid har hatt en drøm om kunne jobbe med slikt. har sendt dere mail og håper dere har en plass til meg. Dette er virkelig en drøm for meg å få lære alt dette fantastiske som dere gjør. Eg er veldig glad i å glede andre og veit at om eg kunne lært dette så er det mange her i vest som hadde blitt glad. Eg har jo klaustrofobi,så det er slutt på sveising.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg