Vinnerne av brynnapp + ny konkurranse:

Da har jeg trukket ut 3 vinnere av napping/forming av bryn! De heldige er:

1 Maria Bekkevold
2 Marte Torp
3 Siri Vara

Gratulerer så mye! Send meg en sms på mob: 97118665 så fikser jeg dette i løpet av uka. Setter av kun 15 min pr klient 🙂 Går raskt unna.

Jeg fortsetter gavedrysset med napp av bryn!

For å delta i konkurransen må du:
1. Poste bloggen min til profilen din på (facebook eller bloggen din) med innlegget av konkurransen!
2. Post linken din som beviser du har utført oppdraget, som kommentar under slik at jeg ser at du har utført dette!
3. Inviter inn min. 30 venner til facebookgruppen min.

Jeg trekker ut 3 heldige vinnere 🙂 som får fix ferdig designede bryn (napp) av meg! Jeg forbeholder meg retten til å blogge resultatet og bruke bildene! Vinnerne blir trukket ut 1 september.

For øvrig fortsatt GOD sommer!!

PS! Brynet du ser på bildet har fått pigmentert inn små tynne hår. Bildet er tatt like etter behandling og fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager! Hårene bli da enda tynnere og naturligere.

SOL Permanent Makeup

5 kommentarer
    1. Bildet over,er det etter napping og forming,eller permanent makeup? Og hva vil pigmentering av hår si?:)
      Skulle gjerne ha fått formet øyenbrynene mine hos deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg