Hudpleieserien over alle serier :-)

Jeg har brukt den medisinske hudpleieserien Jan Marini i 1,5 år nå. Sjelden har jeg følt slik effekt av kremer som disse! Totalt avhengig og bytter litt på forskjellige serumer alt etter behov og årstid. Disse basisproduktene bruker jeg allikevel fast. Øyekrem i Age intervention line, C-esta line serum, solkremen med faktor 30, og en A-vitaminkrem som jeg bruker hver natt!

I rens bruker jeg glycolsyrerensen på kveldtid og den uten på dagtid! Begge renser grundig og når det gjelder rensen med glycolsyre har den positiv effekt på urenheter. Du må selsagt følge opp med andre produkter i samme serie for å få full effekt om du har hudproblemer!

Solkremen er et nødvendig onde og jeg elsker den. Inneholder zink og er perfekt som undrelag for makeup. Favoritt foundation er bareMinerlals i fargen medium med spf 15. Den legger seg perfekt over solkremen og siden foundation også inneholder spf har huden fått et bra beskyllelseslag mot uva/uvb!

Serien fås kun hos Ellipse Klinikken

Det nye lukkesystemet på foundation er fantastisk, sparer meg for mye søl og kommer nok straks til Norge også. Kjøpte den forrige mnd i Usa.

bareMinerals
finner du hos Karl Johan Hudpleie og Clinic 81 (begge klinikkene ligger i Øvre slottsgate, nr 29 og 7)

4 kommentarer
    1. bare minerals og utrolig mange av disse mineral fondations ineholder noe sok heter bismuth, huden blir ofte grå ettervært og porene større så anbefaler dere ¨ bruke noe som ikke har bismuth i.
      jeg har prøvd fra tikei, de er supre og så snille, du kan bestille fargeprøver og alt mulig derfra + koster + +

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg