Feiltatoveringer er noe herk!!

Denne nydelige jenta kom til meg en gang i fjor for å spørre meg til råds for å få fikset disse brynene hun hadde fått tatovert. Alt for tykke og langt nede som man kan se uten å være spesialist! Fasongen er dessuten like tykk under knekken som ved begynnelsen av brynet! Jeg henviste henne til hudlege og laserspesialist, men han kunne dessverre ikke hjelpe henne. Pigmentene kan reagere ved å bli sorte i huden og det tok han ikke sjansen på, dermed kom hun tilbake til meg. Kan ikke si nei når permanent makeup kan hjelpe henne betraktelig, og hun må tegne over brynene uansett hver eneste dag!

Hun ønsket dem høyere opp og tynne… form og tykkelse lar jeg klientene mine bestemme en god på selv, da det er de som skal leve med brynene sine! Må bruke en helt spesiell farge for å bli av med de røde pigmentene i huden som dere ser! Hun skal tilbake for to behandlinger og da må vi vurdere videre hvilke farger vi fortsetter med. Jeg tenker også pigmentere inn små tynne hårstrå for å få dem så naturlig som mulig etterhvert….men vi kommer ikke utenom korrigeringsfargen som jeg benytte først "som her". Mulig jeg benytter hudfarge i tillegg…ved min egen teknikk for å redusere det røde under brynet!

NB!! Korrigeringsfargen blir 40-60% lysere innen de ti første dager og er helt grei som brynfarge til hun kommer tilbake! I mellomtiden legger hun bare makeup på området rundt pigmenteringen…ikke over!! Ingen kan se hva som er gjort da. Bildet er tatt like etter behandling.

14 kommentarer

Siste innlegg