Leppetatto er HOT!!!

Kan ikke helt huske sist Annicke var hos meg for permanent makeup av leppene sine, men slik så de ut i dag. Hun har lagt inn farge i leppene sine hos meg i noen år og de ser naturlige ut i fargen. Ikke for sterke. De nye fargene i amiea systemet mitt er enda bedre enn noen av fargene jeg har brukt før, så de naturlige resultatene lar ikke vente på seg 🙂

Annicke med lekre nye lepper i fargen "Rosewood"…den ser naturlig og flott ut etter de ti første dager da fargen har redusert seg med 40-60%!! Hun skal i bryllup i morgen og da ser fargen ut som en perfekt lagt leppestift!

4 kommentarer
    1. så tøft, det var fint egentlig 🙂
      når jeg leste overskriften din tenke jeg at hun hadde en figur eller noe på lepene jeg xp
      hehahahha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg