Sjekk dette kurset, og bli modell!!

Jeg holder stadig kurs i permanent makeup og mange melder seg som modeller! Dette er "ferdig" resultatet etter "brynpigmentering" utført av eleven min Bettina Amundsen fra Meløy i mars i år! Modellen har kun fått utført en behandling og skal snart til 1. refill ….

Man bør tenke seg om før man melder seg som modell på kurs i permanent makeup. Dere som modeller er der for at elevene skal kunne få øve/praktisere teknikker for å bli dyktige! Det er IKKE jeg som fullfører arbeidet, men er der for å vise og veilede elevene mine! Jeg starter arbeidet på modellene og avslutter om nødvendig…men det er alltid en liten risiko! Har du vært modell på kurs hos meg setter jeg pris på om du legger inn en kommentar for å fortelle om din opplevelse!

Jeg setter STOR pris på at modeller melder seg og gjør mitt beste for at alle skal bli fornøyde. Men det er en grunn for at dere får det til sterkt redusert pris! Elevene er avhengige av at dere stiller opp!

Man må sette av rikelig til som modell (ca 3-4 timer)
Elevene er der for å øve seg og man kan bli sliten som modell
Det er viktig at du som modell kommer alene på kurs! Jeg har et stort ansvar og ønsker IKKE forstyrrelser!!
Det er en selvfølge at modeller sier fra i god tid om de ikke kan ta timen de har satt seg opp på. Eleven får ødelagt store deler av undervisningen sin ellers. Jeg har ventelister på modeller og kontakter fortløpende for å sikre eleven min ny modell.

Neste kurs er 18-22 august og jeg trenger noen nye modeller da. Kommer også til å holde 4 videregående kurs til høsten og disse kursene er veldig populære å stille som modell på!

SOL Permanent Makeup

15 kommentarer
    1. Det siste innlegget på bloggen min heter ‘Fine outfits til stranden’
      Er du intrisert i mote burde du kansje ta deg en tur innom 😀

    2. Jeg har vært modell for lipliner/leppefarge på kurs,og synes det var helt ålreit. Jeg følte meg trygg på at eleven gjorde en god jobb og Solvår fulgte nøye med. Ingen fare dette her! For jeg ble veldig fornøyd med resultatet,og skal tilbake som modell på kurs i august(?) for refil,å hadde jeg ikke vært fornøyd eller følt meg trygg,ville jeg ikke stilt opp engang til! Så ta sjansen 🙂
      Klem Ida .

    3. Heisann. Jeg kunne godt ha tenkt meg og være modell. Dette hørtes bare morsomt ut for meg.
      Men klarte ikke se hvor jeg skriver meg på?
      Og hvor er det kurset skal være ? 🙂

    4. Heisann! Jeg kunne godt ha tenkt meg og stille opp som modell. Dette hørtes bare morsomt ut for meg!
      Men hvor er det jeg kan melde meg på? Og hvor er det kurset blir holdt ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg