Byens beste frisør er Jørgen!

Jørgen er en tryllekunstner med hår….iallefall når det gjelder mitt! Glemte ta førbilde, men det var tørt som en høysåte etter "gammel" striping og mye sol. Jeg er ikke den som kommer meg hyppigst til frisør da jeg jobber så lange dager at frisøren har stengt når jeg selv stenger for dagen! Jeg tyr også til enkle løsninger og farger hjemme og nå var det skikkelig matt. Jørgen frisket det opp i dag med nydelige pigmenter med glans! Det som er så bra med Jørgen er at han bare tar styringen og sier hva han mener og han har virkelig peiling! Lurer du på en ny sveis er Jørgen den rette.  Du blir garantert ikke skuffet! Anbefaler han på det varmeste!

Meg i jobb med hjemmekontor og ny sveis!!

Resultatet 🙂 er superfornøyd og har fått en sveis det er enkelt å style selv for meg! Glatt eller rufsete. Begynner bli en voksen dame nå på  snart 45!  Man skal eldres med stil!

Hårproduktene er spennende. Økologiske og lette til det tunge flate håret mitt! I dag gikk jeg for en volumiser (stylingprodukt) og en varmebeskyttendespray til bruk før glattetang og føner! Kevin Murphy er verdt å spandere pengene på og er drøy i bruk!

Er så superfornøyd med deg Jørgen og du er en reddende engel. Love you 🙂

PS! Jørgen jobber hos Den siste Mohikaner i Hegdehaugsveien 20. Tlf for bestilling av time: 22565805

9 kommentarer

Siste innlegg