Glad i tøffe smykker? Sjekk dette!!!

I 3dje etg. i Øvre Slottsgt. 7 ligger denne juvelen av en "butikk"! Ble tipset om alt det spennende som var å finne der, da jeg var på jobb hos Cllinic81 som holder til i 2 etg. Å sende meg opp til Eva Lyse Knutsen var nok lurt 🙂 Sjekk de tøffe armbåndene!! Prisen er utrolig lav (vet tilsvarende priser) så det er bare å ta turen innom.

Det øverste båndet med stener på kjøpte jeg meg i dag til kr 300,- ! Vet tilsvarende pris på over 1000,- kr for akkurat samme armbånd!

Tøffe ringer med stener i flere farger! Hadde litt dårlig tid da jeg var der (var på jobb)…men kommer tilbake etter ferien!

Jeg endte opp med å kjøpe ekte "Kashmir" jakke og skjerf i marine (Eva på bildet). Jakke for 750,- og skjerf til kr 500,- Dette er fantastisk og av superkvalitet! Liker litt tynne varme gensere under jakken min på vinteren…men denne kan også brukes til å slenge over skuldrene en kjølig kveld. Må prøves da den er silkemyk og deilig! Falt fullstendig for den og kommer til å bli et favorittplagg!!

Tror Eva har stengt t.o.m onsdag da hun skulle reise bort! Men ring henne eller send mail så får dere åpningstider 🙂 Er dere gla i smykker og tilbehør er dette stedet dere må oppsøke! Topp kvalitet og noe spesielt som ikke alle andre går med!

Dette var dagens tips!

Mvh SOL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg