Røde øyenbryn lite pent!

Denne damen kom til meg i dag for å høre om jeg kunne gjøre noe for henne. Hun hadde tatovert bryn for mange år siden og de hadde blitt røde. Brunfarger inneholder røde pigmenter. Når fargen så reduseres kan de røde pigmentene bli fremtredende. I tillegg har noen varme undertoner i huden noe som ytterligere forsterker fargen om man skulle være så uheldig! Nå skal det nevnes at  dagens farger er mere stabile og jeg erfarer sjeldent at bryn jeg pigmenterer blir røde. Skulle det allikevel oppstå er det en smal sak å fikse 🙂

Resultatet i dag etter 1 behandling. Brukte en skyggeteknikk da jeg ønsker hele brynet skal få en bra brynfarge, med tanke på å få vekk alt det røde. Tenker jeg legger inn mørkere strå neste gang for å lage en dybdeeffekt. Fargen dere ser nå reduseres med 40-60% innen de ti første dager! Resultatet vil allerede da se mye bedre ut! Legg merke til at jeg har laget "knekken/buen" på brynet litt slankere. Det ser bedre ut! Brynet hadde en litt for tykk hale fra før!

Sol

18 kommentarer

Siste innlegg