Dette er kos :-)

I Majorstukrysset sto denne "hvite" jenta i stekende sol. Beundrer disse "statuene" som ikke rører på seg før de får noen kroner i bøtta foran seg! Måtte bare avlaste henne litt 🙂 håper hun får litt igjen for strevet. Så flere som skvatt da de hastet over gata og ikke la merke til henne før de passerte henne i stresset sitt!!

Vi gikk i Frognerparken i dag. Det er så utrolig vakkert der! For Alexander og Kristine var det første møte med sinnataggen 🙂 Sjekk solbrillene de kjøpte hos TARGET i dag 🙂 Kule!!

St.Hans feiret vi på St.Hanshaugen i kveld… Deilig så lenge det er sol! Konsert fra scenen og MYE folk. Hadde på meg den nye retrokjolen jeg kjøpte på Den Kule Mage i dag! Love it!! Det er ikke bare gravideklær de selger der…noe kan brukes av alle 🙂 Bare å stikke innom.

Sjekk folkehavet! Som sild i en tønne men veldig koselig! Har jeg familie og venner rundt meg er jeg fornøyd!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg