Hva bryn kan gjøre…se forandringen!

Denne unge damen kom innom meg i dag for å få nye bryn pigmentert! Slik tegnet hun dem opp før. Det er ganske mange jenter som tegner brynene sine for tett sammen. Følger du regelen om at brynene ikke skal gå lengre inn enn øyets "indre øyekrok" åpner du blikket mere! Man legger seg til sin egen stil og blir vant til den. Bryn gjør mye med et ansikt!

Slik ble resultatet i dag! Jeg håper du går for tykkere bryn neste gang da ansiktet ditt godt kan tåle det! Jeg lager ikke fyldige bryn uten videre ved første behandling da det tar tid å venne seg til endringer i ansiktet. Hun var vant til å tegne dem tynne fra før og ikke minst tegne dem tett i fasongen. Bedre å ta dette trinn for trinn da brynene har allerede fått en ny fasong og hun skal til to etterfyll. Da kan man lage dem tykkere (om ønskelig) og hun vet nøyaktig hva hun ønsker selv 🙂 Forandring fryder! Tusen takk til deg og at jeg fikk bruke deg som eksempel på "bryntegning". Mange får seg nok en liten vekker. Du er en flott jente og ikke minst hyggelig! Gleder meg til å se deg igjen.

Mvh Sol Permanent Makeup

9 kommentarer
    1. Du er virkelig flink Solvår! Tusen takk 😉
      Men må nok se meg i speilet noen ganger før jeg blir vant til det, med en så forandring!! 🙂
      Du gjør så jeg slipper å stå en time forran speilet hver dag. Så herlig! Vi sees snart igjen 😀

    2. Jeg både napper & farger brynene mine jevnlig. Gjør det selv 🙂
      Har lagt ut bilde fra forrige farging, hvor jeg fikk mye kritikk at de ble for store. Men dette er jo kun for at fargen skal sette seg bedre.
      Du gjør en utrolig bra jobb. Vurdert å tattovere der jeg har mindre hår. Så kanskje resultatet blir ennå bedre !
      Men som du sier. Bryn har alt å si. Og utrolig mange som både napper & tegner helt feil.
      Kan ikke forstå at de ikke ser dette selv. Men dette var jo et heldig tilfelle. Hun ble kjempefin ! 😀
      – Kine –

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg