Usa here we come!!

I morgen drar vi til Minniapolis for å besøke Amanda. Har ikke sett henne på 10 mnd. nå, så gjett om jeg gleder meg! I dag sendte hun meg videoen som er lagt ut på YouTube fra hvor hun sang "Sangen om fjellet". Gjett om tårene rant før jeg dro på jobb! Er stolt av alle 4 ungene mine og rart når den ene er på andre siden av atlanterhavet! Blir ikke så mye blogging nå…men kanskje ett og annet om jeg får tid! Nå ser jeg bare frem til å se igjen Amanda,Usa og familien Fargo!!

Love you all!! 🙂

5 kommentarer
    1. Gooood tur! 🙂
      Da skal jeg kanskje vente med videre info vedr eyeliner konkurransen som jeg vant? Regner ikke med at du kan “overrekke” premien før du kommer hjem 🙂

    2. Noor Kamil:

      Amanda hilser 🙂 Er i Oslo den 21 juni igjen. Kanskje ta en kaffe alle tre i løpet av den uka? 25 kanskje?

      Klem Sola

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg