Se vinneren av brynkonkurransen!

Flotte Cathrine kom for å få sin etterlengtede premie i box 🙂 Slik tegner hun brynene sine hver dag……

….for å kamuflere over disse!! En ikke helt fin gammel "pigmentering av bryn"!

Her er resultatet! Jeg må bare få si at en mere takknemlig jente har jeg ikke opplevd før! Jeg tatoverte mens tårene mine rant for første gang i mitt liv når jeg fikk se og høre reaksjonen hennes! Tror hun måtte trekke litt på smilebåndet av meg 🙂 Slike opplevelser gir meg mye tilbake og da er gleden min ved å gi STOR!!!

Mvh Sol Pmu

11 kommentarer
    1. Var ikke bare du som måtte tørke tårene da, Sol!! :o)
      Etter så lang tid med “kamuflasje-maling” hver morgen, var det helt utrolig å se hvilke mirakler du kunne utrette!! Kan ikke engang beskrive hvor mye bedre resultatet ble enn hva jeg hadde turt å håpe på, etter tidligere ikke-fullt-så-bra-øyenbrynspigmenteringer.
      I tillegg må du jo være verdens søteste og hyggeligste dame!! :o)
      Igjen, tusen tusen takk for at jeg vant konkurransen og den flotte jobben du gjorde!!

    2. kjæmpebra resultat,disse bryn kan du være stolt…………håpe det blir min tur en gang….fin dag te dokker…….

    3. Fantastisk resultat!
      Så herlig og motiverende slike opplevelser må være 🙂
      Brynene er tross alt “midt i” fjeset så det er en meget viktig del av utseende….
      Gleder meg til det blir min tur!!

    4. Ada Gundersen:

      Hei! Ja jeg har dessverre lang ventetid…noen mnd. Men ring rundt på klinikkene, for noen kan ha flyttet timene sine! Det hender at man er heldig 🙂 se http://www.solhegge.com for klinikker jeg jobber ved og ta direkte kontakt med dem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg