Elevene imponerer meg!!

Her tegner og former Ine brynene til Grete. I dag kom hun for sitt første refill på brynene hun fikk pigmentert på siste kurs! I dag har hun bestemt seg for at hun ønsker dem mørkere.

Slik ser fargen "Mocha" ut etter 2 mnd. Litt svak i fargen, men Grete har tatt fargen fint etter kun en behandling og det utført av en elev!

Her er Ine i sving med å pigmentere inn fargen "Granite" som er en varm mørkebrun brynfarge!

Christine følger nøye med…hun overtar snart Gretes bryn for å legge siste hånd på verket 🙂

Grete med nye bryn og ny farge! Jeg er utrolig stolte av elevene mine som gjør en fremragende jobb, og det etter kun 2 dager på kurs!

PS!! Jeg kan ikke nevne dette ofte nok, da kommentarer alltid kommer om jeg ikke gjør det: Fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager!

Mvh Sol Pmu

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg