Melodi Grand Prix var fantastisk!!

I går var Hilde og jeg på semifinale 1 på Telenor Arena! Gjett om det var liv og stevning!

Laaaaang kø utenfor barene….

…..og toalettene!

Hilde i dokø 🙂 ..her var det bare å vente!

Vi rotet litt før vi fant plassene våre. Vi fikk plasser ikke langt fra scenen og fikk med oss alt 🙂 I tillegg var det store skjermer. Flaggene vi holder er ikke våre….men fotografens 🙂

Vi var helt imponerte over alt lys og ikke minst kameraer som svingte seg rundt i taket som "edderkopper" 🙂

Mye folk og mye lyskastere…imponerende scene! Wallemannsalonger underholdte før showet startet. De er utrolig dyktige.

Meg og to hyggelige unge gutter som sikkert fikk høre mange rare kommentarer fra de to voksne damene de fikk selskap av! Vi fikk nå pratet en del og ikke minst ledd 🙂 Mange fantastiske kreasjoner og ikke minst koreografier til enkelte land! Lenge siden jeg har ledd så MYE 🙂 Her med skjerfet til OPA fra Hellas.

PS!! Vi ble ikke Hellasfan…skjerfene ble prakket på oss, men morsomt var det 🙂 Søsteren til guttene var pauseinnslag i sendingen, noe også min modell var! Tøft!!

Guttene som også er brødre! Jeg fikk tilogmed lyttet til bandet ditt og de som har lyst, kan lytte til det HER Nice!!

Island var mega populær!! Disse unge herrene fra England og Cannada reiser rundt og feirer Grand Prix hvor det enn skulle være… Topp stevning kan jeg love dere 🙂 De satt rett bak oss og danset og sang til mange av sangene. Ekte Grand Prix elskere iallefall 🙂 …som sagt ikke ledd så mye på leeeeenge!!

Vi fortsatte å le i bussen hjem av en grunn…..

De engelske herrene fulgte med samme ruta som oss og skulle på en svensk Grand Prix fest samt Smuget!! Ja ja…. gla jeg kom meg trygt hjem jeg "da vi ble invitert med, og takket NEIIIIII"!! Regner med de er utslitte i dag 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg