Brynjentene mine er i toppen!! :-)

To av "bryn" jentene mine har gått til topps i Miss Brun og Blid konkurransen som to av ti finalister!! Vet ikke hvor mange det var som kjempet om plassene, men mange var det!
Trine Lise Austad er fra Fredrikstad….

…og Valentina Aleexeva bor i Oslo!



Anne Svensson Myhr
kommer i et overrasskende Grand Prix innslag til helgen….

…og Tine Valle vant Paradise Hotel 🙂

Morsomt at dere har gjort det så bra hele gjengen. Jeg følger med 🙂

Klem Sol permanent makeup

4 kommentarer
    1. hei!
      eg tok bryn og eye liner tattovering i thailand i mars i fjor! men kunne tenke meg og fylle på bryna! hvor holder du til?
      Helsing Anne Mette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg