Sjekk denne dama og coveret!!!! :-)

Unni Wilhelmsen har jeg blogget om før. 7 juni kommer hun ut med nytt album som heter "7"

Her ser dere coveret til skiva! En nydelig sekser på forsiden, og en ener på baksiden! Har fått høre gjennom låtene og elsker dem allerede. Jeg har 6 favorittlåter, ikke verst det på et helt album hvor jeg stort sett liker alle. "Orange" har jeg fått helt på hjernen 🙂 Har vært Unnifan i mange år (som mange andre) og ventet like spent på hver utgivelse. Denne cd`platen har ikke skuffet meg så langt og blir bare bedre og bedre på øret!! Gled dere folkens. Ikke lenge til dere får kjøpt den nå. Ser frem til første konsert da ingenting er som å høre låtene live. 

Unni Wilhelmsen har en egen fangruppe på facebook! Meld dere inn HER og få de siste oppdateringer og nyheter direkte fra sjefen sjøl!!

PS!! Elsker coveret og av meg har hun allerede fått en sekser 🙂

Solvår

 

13 kommentarer

Siste innlegg