Rynkefri uten kniv!

Jeg er stolte av jentene ved Ellipse Klinikken som gjør en fremragende jobb. Denne uken var kollega Hilde med i en repotasje om restylane i Norsk Ukeblad, hvor temaet var "Rynkefri uten kniv". Bladet er enda i salg, så bare å lese om interessante metoder!

Jentene /sykepleierne ved Ellipse Klinikken er virkelig spesialister i sitt fag. Resultatene lar ikke vente på seg og jeg synes jeg har verdens mest spennende arbeidsplass, når jeg nå engang jobber med ansikter selv i skjønnhetsbransjen! Kunder/klienter ønsker resultater og det får de ved Ellipse Klinikken!

Mvh Sol PMU

4 kommentarer
    1. Hei, jeg er ikke den vakreste på skolen og jeg vil at guttene skal flørte med meg. Hvodan kan jeg gjøre med enda vakrere, uten at det koster mye?
      PS: Bare svar er. Og jeg er ikke den tynneste så…..
      Svar!

    2. Karri:

      Å være fornøyd med seg selv, gjenspeiles utenpå. 🙂 Et smil er også noe som gjør en vakker 🙂

      Ellers er det mye flott enkel makeup om man har lyst å fremveve konturene litt! En pen hårfasong, og klær som passer deg. Jeg kjenner deg jo ikke og vet ikke hva du er ute etter!

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg