Anne blir Grand Prix kjendis :-)

Snart kan dere se vakre Anne som jeg er sponsor for med permanent makeup, på tv i et overraskende Melodi Grand Prix innslag! At Svenskene er stolte av henne kan jeg forstå og HER kan dere lese en artikkel om Anne fra en kulturartikkel på nettet!  At hun har nevnt meg i artikkelen er veldig hyggelig, da Anne og jeg skal ha et tett samarbeide i Sverige fremover! Det kommer til å bli spennende og interessant 🙂

Gleder meg til Melodi Grand Prix neste helg og LYKKE TIL!!!

1 kommentar
    1. Hvis noen har lyst til at jeg skal lage header til dem, så bare si i fra.
      Kontakt meg på [email protected] eller oosssoo.blogg.no
      Send meg bilder som du vil at jeg skal bruke på headeren din.
      Hvis du trykker på meny-knappen “headere” så kan du se hvilke headere jeg har laget før, og EVT. si hvem du likte best, så jeg kan lage nesten lik!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg