Unni Wilhelmsen er min favoritt!! :-)

Unni Wilhelmsen er en artist jeg har vært STOR fan av i mange år! Nå kommer hun ut med ny skive den 7 juni og jeg gleder meg veldig til release! Her er litt info om Unni og håper dere sjekker henne ut om dere ikke har hørt musikken før!

Torsdag 20.mai kl 18:00: Gratiskonsert (ca 45 min) på trappa av botanisk museum i botanisk hage (Oslo).

Albumet 7 slippes 7.juni som fysisk CD i butikkene, men kan lastes ned i Platekompaniets nettbutikk allerede f.o.m fredag 4.juni.

Nye fine bilder er tatt av fotograf Line Dybwad-Olsen. Flere bilder kan man se på Unnis webb og Myspace framover, og i hvert fall f.o.m. mandag 7.juni.

Releasemarkering på Blå i Oslo mandag 7.juni kl 20:00-23:00. Det vil bli spilt et bittelite utvalg fra skivas låter i originalversjon på scenen, pluss ferdifg produsert versjon over anlegget. Ellers er det hygge, mingling, meet and greet. Unni spiller også på God Morgen Norge (TV2?) tirsdag morgen (8.juni)

Opptreden på Nitimen lørdag 5.juni.

Og her er de foreløpig bekreftede sommerkonsertene (blir muligens noen flere, følg med i konsertlista på www.unniwilhelmsen.com eller www.myspace.com/unniwilhelmsen  hvor dere også kan høre  noen låter av henne!

2. juli: HORTEN (Stallen)
3. juli: TJØME (Gamle Ormelet)
(8. Juli: Kjøllefjord, Finnmark. Muligens festial ? ikke bekreftet ennå.)
14. juli: Hammerfest (Redroom). Hammerfestdagan.
19. Juli: SVERIGE (Saltögåren, Saltö)
12. August: ELVERUM (TBA = to be announced)
4. September:  KRISTIANSAND (Punkt Festivalen)
18. September: RØVÆR (Øy utenfor Haugesund)
14. Oktober: DRAMMEN (Drammen Teater)

Unni Wilhelmsenfans har mye å se frem til nå!! Følg bloggen min for spennende info 🙂

4 kommentarer
    1. morsomt at du liker henne. Jeg var hjemme hos henne for litt siden, hun er mammas gamle bestevenn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg