Ja vi elsker :-)

Utsikt fra 5 etg i Pilestredet 🙂 flott å våkne til korpsmusikk 🙂

Kl 12.30 var vi på slottsplassen for å se kongefamilien vår.

Vi fikk da sett dem 🙂 Det må ta på å stå der i timevis å vinke til folket!

Mange flotte korps og artige rytmer…

Anniken og Christian foran slottet og sitt første 17 mai i Oslo!

Henning & Me 🙂

Karl Johan var helt fullpakket med folk…vi gikk nedover mot Rådhuset og skulle ikke kommet oss over gata i trengselen. Utrolig vakkert i Oslo i dag. Festpyntede mennesker og flotte bunader i alle farger er et vakkert syn! Vi avsluttet med middag på Italiensk Restaurant og konsert på Rådhusplassen med bla. Alexander Rybak. Nasjonalteateret i bakgrunnen synes jeg er Norges flotteste bygning.

Hipp Hipp Hurraaaaaa 🙂 fra Sola

Blogglisten
7 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen du 😉
      Kommenter gjerne tilbake visst du gidder, og ta en titt på bloggen min. For jeg vil inspirere DEG ! ( – :
      Graaaaaaaaatulerer med dagen !! <3

    2. wannabestuff:

      Hei! Kan du sende den på ny? Tror ikke jeg har fått mail fra deg, da jeg er rask til å svare 🙂 eller jeg kan ha oversett den!

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg