Jeg har fått en baby :-)

Gledelige nyheter for dere som har fulgt trivselen til Appelsintreet mitt. Ikke bare begynte det å blomstre igjen, men har nå fått små grønne babyappelsiner også. Et mirakel betegner jeg det som. Har ikke grønne fingre men begynner tro det nå, men dette treet får førsteklasses stell når det er sagt!

Lurer bare nå på hvor lenge det er til jeg kan høste min første modne appelsin. Er det noen som vet hvor mange mnd det går fra den ser dagenslys til den høstes?

Mvh Sol 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg