Kurs i Permanent Makeup!

Kurs i Permanent Makeup er populært og jeg har hatt flinke elever som har kommet seg godt i gang med klienter nå. Følger spent med og kommer til å holde flere videregående kurser utover høsten. Det lønner seg å holde seg oppdatert. Man blir tryggere og får mere fokus på selve faget. Se firmaet mitt amiea i Tyskland som er min samarbeidspartner og som jeg har agenturet for Scandinavia på! De er verdens desidert største leverandør av permanent makeup.

Vurderer du kurs hos meg, kontakt meg på: [email protected]

Grunnkurs:

18-22 august
15-19 september

Sted: Ellipse Klinikken, Hoffsveien 92, Smestad, Oslo

Mvh SOL

9 kommentarer
    1. Hei Solvår:)send meg litt info om PM kurs på mail,Priser og varighet og sted og tid:):)
      vurderer dette sterkt:)

    2. Heisann!!
      Lurte på om jeg også kunne få info om PM kursene på mail?? 🙂
      MVH
      MiriamErichsen

    3. hej
      er kosmetolog og vil meget gerne tag et kursus i PM, men det er dyrt her i danmark. Kan du sender mig informationer om kurset. hvornår og hvor meget koster det og hvor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg